środa, 3 lipca 2013

Ciasto kefirowe

Jest to błyskawiczne i mega proste, wilgotne i bardzo smaczne ciasto. Pierwszy raz piekłam ciasto z kefirem, zazwyczaj używam maślanki czy też jogurtu, ale ponieważ data ważności kefiru zrównała się z data w kalendarzu postanowiłam spożytkować go piekąc właśnie to ciasto.




Składniki:
2 1/2 szkl. mąki,
1/2 szkl. oleju,
1/2 szkl. cukru,
1 szkl. kefiru - ja użyłam gęstego
3 jajka
cukier waniliowy
2 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

Wszystkie składniki miksujemy do uzyskania jednolitej masy, wlewamy do formy - ja użyłam keksówki - pieczemy ok 50 min w 180 stopniach.


Smacznego!

3 komentarze:

  1. Nigdy nie robiłam ale fajnie wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ciasta na kefirze albo jogurcie, rozpływają się w ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł, chętnie skosztowałabym kawałek ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń