środa, 3 lipca 2013

Spaghetti bolognese - po mojemu :)

Spaghetti to jedno z moich ulubionych dań obiadowych, ponieważ robi się je szybko, jest pożywne i smaczne. Można powiedzieć, że moja wersja spaghetti jest nieco uboga:) ale mi taka smakuje. Ponieważ nie lubię cebuli i czosnku, tych składników raczej nie znajdziecie w moich przepisach. Tutaj użyłam czosnku, ale granulowanego w minimalnej ilości prawie nie wyczuwalnej. Jeśli chodzi o makaron to ja praktycznie zawsze używam Primo Gusto jak dla mnie jeden z najlepszych.

Składniki:
na ok 2 osoby:
30 dag mięsa mielonego
przecier pomidorowy - ja używam z takich z kartonów, jeśli robię ze świeżych pomidorów wtedy dodaję trochę koncentratu pomidorowego
makaron
przyprawy: pieprz, sól, bazylia, czosnek granulowany, przyprawa do mięsa mielonego - Prymat,


Sposób wykonania:
Mięso smażymy na patelni, jeśli jest chude to z dodatkiem oleju czy oliwy jak kto woli. Dodajemy przyprawę do mięsa mielonego, czosnek. Do zarumienionego - usmażonego mięsa dodajemy przecier pomidorowy i doprawiamy całość sola i pieprzem, dodajemy bazylii - świeżą lub suszoną.
Makaron gotujemy al dente. Nakładamy na talerz makaron, sos, jak mamy parmezan możemy posypać, albo innym startym żółtym serem i gotowe :)

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz